Volske oko v chrumkavej bagete v rure

 

Intro

  • Co so starsou bagetou? Toto.
  • Deti budu saliet.
  • Je mozne spravit aj 5 naraz.

Ingrediencie:

  • 1 vajce, bageta (lepsie ten vacsi typ) ja som mala “stihlu”, maslo (olej), sol, korenie (akekolvek chcete: cervena paprika, MCK), zelenina ako priloha podla vlastneho vyberu.

Postup:

  • Nahrejeme si ruru.
  • Odkrojime si kus bagety taky aby sa nam tam zmestilo 1 vajce.
  • Na vrchu bagety si vyrezeme ovalny otvor (tak ako na foto).
  • Vydlabeme sriedku, tak aby sme mali dostatocny otvor na vajce.
  • Vnutro si vymaslovime (naolejujeme), osolime a nakorenime.
  • Do vnutra rozbijeme opatrne vajce.
  • Na zapekaciu misu si dame alobal (ktory naolejujeme na spodu, aby sa nam bageta neprilepila) a polozime bagetu plnenu vajcom.
  • Bagetu prikryjeme alobalom, ale tak aby sa nam nedotykal vajca (cize si urobime taku striesku).
  • Na strede rury pri 220st som takto piekla 10min a potom som uz z casu na cas sledovala, ci je vajce uvarene (podla bielka).
  • Zavisi ako mate vajcia radi, pecte dlhsie.
  • Nakoniec som este dala na grill aby bageta schrumkavela.
  • Vyberiema a bagetu potrieme maslom (olejom).
  • Podavame.

Tip:

  • Sriedku (vybrate vnutro z bagety) je mozne pouzit na zahustenie polievok, na krutony do salatov prip. do plniek do kurata (na plnku sa da sriedka aj zamrazit).

 

 

Comments